dinsdag 20 juni 2017

Oververhit

Oververhit?

Greet schrijft
ok ik heb geschreven over mijn eigen hoofd.
Na vanmorgen ben ik niet meer bang om te schrijven als het gaat over mijn eigen dochter. Het verdriet om haar weer niet te mogen zien kan ik wel verwerken
Een psychiater die ik -verdomme-vertrouw. Ook Francky weet over wie het gaat.
Die heeft mij voor het eerst BEVESTIGD dat voor mij mijn rationele kant beter gaat dan die eeuwige gevoelenskant.
Wil iemand die ADD overnemen, absoluut. Voor Francky en onze zoon is dit een voor mij waarschijnlijk bijkomende bevestiging.
De zoon over wie ik oh wij, als ouders  alleen maar kunnen zeggen, dat hij het goed doet.
En eigenlijk alle drie  moeder, vader, zoon/broer geconfronteerd  met dochter /zus.
Wat kan je over haar zeggen??
Opgelucht dat wij niet meer met haar moeten geconfronteerd worden?
Omdat toch alleszins wij normaal functioneren in de grote boze buitenwereld en zij niet??
Verwerken is voor mij, of ons, niet altijd makkelijk, het gaat over je eigen kind.
de hitte maakt het echt niet makkelijker.
mvg
Greet

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...