zaterdag 10 juni 2017

Gruwen


Greet schrijft
het grenst aan een fobie waarschijnlijk, maatr 3 x  meemaken van een vliegende mieren nest in de keuken, wel ik durf dat niet meer aan.. Oplossingen ervoor zijn welkom.
wat betreft de blog van gisteren.
In 1987 heb ik de diagnose gekregen van een iq  dat goed genoeg is voor .mensa.
Een hoofd dat blijft denken is  niet altijd makkelijk . Onze zoon heeft het ook. alleen al  daarom weet ik dat het met hem goed gaat. Want weten  is geweten.
2de neefje tja. Het was blijkbaae al vroeger duidelijk dat hij ook hoogbegaafd is. Ik ga mij ECHT NIET  moeien in een na blijkbaar na 6 jaar nog niet verwerkte echtscheiding.
mvg Greet

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...