zaterdag 10 juni 2017

Allergisch aan intelligentie, bis


Greet schrijft
Dit dan weer over mijzelf, ja ik ben een vastgestelde hoogbegaafd iemand met ADD.
En daarnaast pijnpatient.
Maar vooral een moeder. De hoop, die ik met de vader deel, is dat wij heel voorzichtig mogen positief zijn over onze dochter.
En dat mensen, geeft een boost die je niet wil weten. Zelfs de broer zal meemoeten of hij wil of niet.
Ik word 52 en heb dat echt wel min of meer onder controle., het altijd maar blijvende denken .
Er zijn 2 redenen over deze bloge.
Onze dochter; er was gevraagd naar een diagnose zwart op wit  over autisme. Die hebben wij niet. Maar in alles, wat wij hebben meegemaakt met haar?, het zoeken in de papieren op zich is al goed genoeg om te zeggen wat wij hebben meegemaakt. Ook dus papier dat zij normaal begaafd.
De 2de reden.
Fr is een enige zoon. Ik ben de oudste van 3.
Ik ben redelijk onverschillig geworden over mijn zus. Wat wij gemeen hebben is pijn .
En  zij is wel degelijk de moeder van mijn 3 neefjes en dus ook  de 2de wilde hebben over school . Hoogbegaafd moe(t je zelf  mss erkennen.
veranderen van school is aan mij niet meer besteed ik heb wel degelijk mijn mening over het neefje gezegd.
mvg Greet

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...