dinsdag 13 juni 2017

Ik de koerier !

Ik de koerier !

2017-06-13_07-41-31
Deze avond reed ik na mijn sessie over “toekomstgericht denken” richting Menen met de DVD’s die hier gisteren door een gestreste koerier aan huis geleverd werden. Gelukkig was ik minder gestrest (zeg maar helemaal niet gestrestt) dan die man en kwam ik zonder blikschade of ander mankement goed aan in Menen en terug thuis.
Goed nieuws is dat onze dochter terug over een GSM mag beschikken. Tot vandaag was het bezitten en gebruik van een eigen telefoon niet toegestaan, maar nu ze aan de betere hand is mag het weer.
Dus nu hopen dat die aanvallen niet meer terugkomen en dat wij haar dan dit weekend mogen bezoeken. Ze kijkt er ook naar uit.

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...