donderdag 24 september 2015

PASSIE

De zoon praat en vraagt al sinds hij het kan. Je zou zeggen geen verrassingen meer? en toch Wat is passie? Geen direct antwoord natuurlijk. Passie in de liefde onmiddellijk afgekapt. Maar dan een deftig gesprek over passie, als een hobby, iemand die het doet omdat hij het graag doet. En dat er een heel verschil is tussen passie en obsessie. Eerlijk gezegd weet ik niet of hij soms oefent met mij. maandag, hij kwam thuis omdat het project waar hij met 3 anderen een semester heeft gewerkt eindelijk goed gaat. Wegens de privacy zal ik niet vermelden welk project. Hij : tis toch leuk en mooi om te zien dat het gelukt is. En ik: ben je trots op jezelf? mm is dan het antwoord. Wat nooit kan liegen in zijn geval: inwendig trots zijn, dat verraden zijn ogen. Die stralende, blinkende ogen. Dat betekent heel wat. Daarom deze blog: sheldon van de big bang theory is populair. Dat is onze zoon in driemaal kwadraat, ik bedoel maar uitvergroot tot en met. Wat hij voor heeft: hij kan zich nu echt wel sociaal gedragen En wat “passie” betreft, sus en ik zijn zaterdag 23 jaar getrouwd. De “passie” die een collega ooit wilde ervaren, is alleen maar vermoeiend. Groetjes Greet.

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...