zaterdag 18 april 2009

Vervelen?

Dat is iets wat Eva regelmatig gezegd heeft in de paasvakantie, die jammer genoeg na het weekend weer voorbij is.

Ik heb bijgehouden wat Eva gedaan heeft. Het volgende geef ik dus ook mee aan haar juf, maandag.
- Vorige week maandag en woensdag: geholpen met neefje Michiel. Ik kan echt niet rap bewegen met die knie van mij. Eva was daarbij een hele grote hulp.
- ze heeft een go-cart gekregen (verder daarover zie Francky's weblog)
- nav daarvan wil ze toch leren echt fietsen. Deze zomer. In afwachting zit ze elke avond op de home-trainer, met een flesje plat water
- 2x een vogeltje begraven. Ja, de lieve Streep blijft een (gecastreerde) kater, want zijn jachtinstinct is absoluut niet verdwenen.
- het leukste voor ons: ze verveelt zich, en dan ruimt Eva op, of zoals gisteren, dan begint ze af te wassen.

Heeft Eva een leuke vakantie gehad?
Ik weet het niet, ik kan niet in haar hoofd kijken. Maar wij alvast zeer zeker met haar!!
Dit weet ik wel: Eva is zeer goed bezig.

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...