donderdag 8 november 2018

State of mind


Greet schrijft
Wat is dat eigenlijk state of mind?
Voor mij een  toestand  in hoe ik mij voel. Dat is tevreden.
Met de begeleiding en zorg over onze dochter zijn Fr en ik dichter geraakt dan waar we ook hebben kunnen over dromen. -weer vraagstelling morgen, maar dan van een dienst dicht bij het VAPH-
Zij serieus genomen: wij ook serieus genomen. Eindelijk. Eenvoudig is het niet en zal het nooit zijn. Vanaf 1 januari alleszins een uitkering voor haar.
Waar ik voor mezelf nu toch wel trots op ben: alles op papier staat hier nu geklasseerd in 3 mappen. 1 financiele bewindvoering, 1 wettelijke  en schooldossiers, 1 alles van verslagen en onderzoeken, ziekenhuisopnames  over de dochter.
Jammer dat het zo moet lopen, maar het is gewoon wat het is. Mijn verleden als archiefmedewerker dient nog altijd tot iets.
mvg
Greet

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...