woensdag 24 oktober 2018

Open deur intrappen?

Open deur intrappen?

Greet schrijft
Gezien de vorige blog zal ik mijn wederhelft even vervangen.
Vanmorgen kwam Freddy, de electricien; langs om te zien wat hij nodig heeft om hier nog een paar lampen te vervangen door LED-exemplaren.
Het toeval wil dat de postbode juist na zijn vertrek de uitnodiging voor de jaarlijkse opendeurdagen in zijn winkel bezorgde.
Er staat letterlijk, ik citeer:
onze deur staat elke dag van 9 tot 12 en van 13 tot 18 u.
Ik hoop dan maar dat er geen stok achter staat,  of dat alleen het ervoor staat.
Doet mij ook denken aan een reclamebordje dat ik 30? 40? jaar geleden zag aan de kant van de weg: OPEN DEURDAGEN bij Deurenfabriek – naam vergeten-
Van woorden gesproken: Francky en ik worden informant!
Dan denk je automatisch: wat spannends gaan wij met de politie beleven!
Helaas, maar wel positief: het betekent dat Fr en ik nog eens een lange vragenronde hebben met iemand van de CM, in opdracht van het dossier VAPH.
Positief, omdat dit een volgende stap is op weg naar een budget voor Eva. En vlugger dan verwacht.
mvg
Greet

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...