zaterdag 17 november 2018

Te veel zorgen


greet schrijf(
en dit zal Francky helemaal niet kwaliijk nemen. Hij weet dat ik kan bellen om op z’n minst  ergens een oplossing te vinden
Ik heb hier en nu hulp nodig bij de begeleiding van onze dochter. Bij alle problemen van haar is er nu nog een verslaving bijgekomen. Kalmeerpillen.
Ik weet zelf wel iets van verslavingsprblematiek. Een mens heeft wel pijn en is afgekeurd van werken. Dus ik ben echt niet de goede persoon om daar haar in te begeleiden.
Wijzelf gaan om de 2 a 3 maanden naar een een psychiater om de situatie meester te blijven. Laatste dinsdag die dokter tegen mij; jij bent psychiatrisch verpleegster. En jullie zijn mantelzorgers.
Ja hoor als je altijd maar acuut de situatie mozt blijven  beheren.
Dan werkt een hoofd als het mijne wel om extra hulp in te roepen. Helaas is die er niet onmiddelllijk
Heel lelijk mss. Ik verkies Francky boven mijn dochter. Ook niet waar, ik zie mijn dochter echt graag. Maar enkel als ze minder zorgen zou vragen..
over autisme weten wij echt wel iets – zie onze zoon. En daarbij blijf ik herhalen: mocht het alleen autisme zijn. Psychische problemen zijn echt te veel voor ouders alleen.
mvg Greet

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...