zaterdag 2 december 2017

Uitbollen-woeha

Uitbollen-woeha

Greet schrijft
Aan mijn lijst van operaties onder volledige verdoving werd er vorige week nog eentje toegevoegd.
Een vetbol of lipoom in de linkerbovenarm.
Dat kwam gewoon door een verpleegster die er was voor de verzorging van mijn schouderoperatie dit voorjaar.
Zij had een vermoeden  dat de uitstulping  in mijn linkerbovenarm erger kon zijn na die operatie.
Wel, groot gelijk had die verpleegster!
Geopereerd ben ik, en het resultaat was een vuistgroot lipoom.
Beter, er is een eerste afspraak over een een nieuwe koers over onze dochter.
Ik wil er in geloven omdat ook en vooral onze eigen huisdokter, met mijn lichamelijke verzorging gezegd heeft:onze dochter is goed met DOOP
Een dienst die zijn eigen jongste dochter met een beperking goed heeft begeleid
mvg
Greet

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...