zaterdag 30 december 2017

Leven met een zgn stoornis

Leven met een zgn stoornis

Greet schrijft.
Jongste neefje. Mijn zus vroeg mijn mening over hem. Blijkbaar waren ze ECHT , een leerkracht, gevraagd  hem rilatine te geven bij oudercontact met gescheiden ouders. Mijn mening was ADHD. Niet autisme.
Zoals al vroeger geschreven: zelf leef ik met hoogbegaafd en add.  De zoon leeft met hoogbegaafd en Asperger.
GEWOON NORMAAL DOEN.
Zou ik zeggen. Het is niet altijd makkelijk weet ik van mijzelf. Ook van, mijn pijnzelf .Jasper is afgestudeerd, werkt, leeft. Zijn privacy blijft.
Over onze dochter geldt  dit helemaal niet. Privacy wel, en natuurlijk kunnen wij leven met haar als zij GEEN  psychose kenmerken vertoont. Ook Jasper.
mvg
Greet

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...