vrijdag 31 augustus 2012

Autisme ten top

Ik heb lang niets gezegd over onze dochter.
Maar vanavond, dat was iets zo autistisch dat de ik niet weet hoe te reageren.

Ze kwam bij mij: ik moet iets zeggen over papa, oké.
Papa is zo vrijgevig. Ik wil niet dat hij mij trakteert.
Het komt er op neer dat van weer jaren ver, papa met haar is gegaan naar een frituur en een broodjeszaak.
Zij heeft waarschijnlijk alle moed verzameld om het te vertellen, terwijl ze op andere vlakken zo goed bezig is . (hoewel misschien niet-autisme?)
De vergelijking tussen papa, zijn moeder en haarzelf laat ik voor haar rekening.


Papa kan luid doen als hij kwaad is, dat is een feit.  Ook de zoon heeft dat nog gezegd tegen mij, nog vanavond.

Maar papa is een zeer zorgzame vader. Zeg, als ik morgen doodval, dan weet ik dat er goed gezorgd wordt voor die twee.
Ondertussen is ook de dochter weer gekalmeerd. Haar tijdsbesef??


Greet



1 opmerking:

Anoniem zei

Gratis LTA Healing Autisme:

Gratis behandeling op afstand van autisme door Linda Evans in ruil voor het brengen van het verhaal op het internet en voor in haar boek.Linda Evans zoekt dan ook
kandidaten voor autisme behandeling voor op haar site en voor in haar boek.Zij behandelt mensen op afstand,met LTA Healing.je kunt gewoon verder met je normale dagelijkse bezigheden.

Voor een realistische voorbeeldbehandeling en resultaten van autisme,door Linda Evans met LTA Healing,zie onderstaande link.

http://ltapersoonlijkeontwikkeling.com/marla/

Meer realistische voorbeelden zijn te vinden op haar site.

Gratis therapie in ruil voor het tonen van de behandeling op het internet om aan te tonen dat schizofrenie het resultaat is van onbewuste programmeringen en kan behandeld worden met LTA healing,zie onderstaande link.

http://schizofrenie-genezen.nl/

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...