vrijdag 7 juni 2019

Tegenstrijdig


Greet schrijft
Vorige blog  over de zoon. Ik had niet mogen schrijven dat ik nooit zijn moeder wil zijn. Maar het is gewoon iets wat ik maar al te goed weet, vragen stellen. Ik heb geen autisme gemeen met mijn zoon. Wel een hoofd waarin je soms altijd maar vragen blijft stellen. Het heeft 50 jaar van mijn leven gekost zeg maar om dat te overwinnen  Behoren tot 5 pct van de bevolking -echt vastgesteld hem en mij- hoogbegaafdheid is niet altijd een pretje. Hoe vaak ik niet hem moeten horen van mijn moeder: je hebt verstand, gebruik het terwijl ik ook maar een zoekende tiener was.
Ik bedoelde dus gewoon dat ik liever dat hem dat bespaard was gebleven.
Want aan mijn liefde voor mijn kinderen, onze liefde voor onze kinderen kan ECHT niet getwijfeld worden.
Dan weer het goeie nieuws. Van een hulpverlener gehoord vanmorgen dat we toch Eva’ s toestand echt mogen geloven. Het is nu zo dat zijzelf naar een paycholoog wil gaan om over bepaalde problemen wil praten.
en of dat POSITIEF is
mvg Greet

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...