vrijdag 1 februari 2019

Lief!


Greet schrijft
Als aanvulling op de blog Voor je eigen veiligheid. Opa zaliger deed zijn legerdienst vlak na de bevrijding van Belgie in september 1944. Een taak van hem was krijgsgevangenen bewaken en via het Amerikaans leger kregen zij ook rubbers. Gezien de staat van het Belgisch leger? gebruikten zij dat als schoenlinten.
Ik zie  er geen lint in, maar ja nood brak wet?
Het VAPH budget toegekend betekent weer vergaderingen, telefoontjes enz. Positieve inspanning deze keer dus. In het kader daarvan kan ik echt niet nalaten om A. te citeren. “Ik heb nog nooit zo’n lieve persoonlijkheid als Eva ontmoet”
Dit is de allereerste keer dat ik hoor van een hulpverlener dat onze dochter dat heeft.
En natuurlijk weten wij dat al langer. Moeten vechten om de postieve kant van ons kind te benadrukken, wel dat ken ik goed genoeg.
Iedereen die deze blog leest weet dat het zeer moeilijk kan zijn met haar. Maar als het positief is, als het goed is, dat mag echt wel gezegd!!
mvg
Greet

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...