maandag 28 mei 2018

Katten als troost


Greet schrijft
Wat moet ik nog meer zeggen dan wij weer geconfronteerd werden met de 2de maal Eva werd buitengesmeten bij een PC wegens agressief gedrag. Zo fraai en zo maar denken dat ouders weer de draad opnemen???.
Eva zelf is nu 14 dagen verder en ze heeft ZELF de beslissing genomen om op een spoedafdeling opgenomen te worden omdat ze zich niet veilig voelde. Nu is ze op paaz.
Wijzelf kunnen toch zeggen dat ze ietsje beter is. Ze wil met papa dingen doen omdat hij sterk is, en hij tegen haar kan vechten in de auto als zij “een aanval heeft”.
Zelf heeft ze toch in de gaten, eindelijk, dat mama een pijnpatient is., want ik ben niet sterk genoeg om tegen haar te vechten in de auto.
Ischias, is waarschijnlijk nog gaande. ECHT EEN OPLUCHTING dat foto’s uitwijzen dat mijn linkerknie “gewone” slijtage geeft. Enfin morgen daarover toch naar de dokter gaan.
Ouders als wij zijn, wij hebben Annabel en Ginger. Een zeer aanwezige kat is Annabel tout court. Ze is humeurig van karakter, maar ook heel liefdevol als ze merkt dat er met ons iets scheelt.
En Ginger, ach, daarover heeft Fr al genoeg geschreven denk ik.  Zijn buik is een ligplaats. Mijn kleren ook. Lief, maar in een pikorde van poezen, zwak.£
mvg
Greet

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...