zaterdag 19 mei 2018

Echt weer waar

Geplaatst op 

greet schrijft.
ouderliefde gaat heel erg ver soms.
bij mijn tandarts vanmorgen heb ik weer vernomen dat onze zoon het goed doet.
Ik twijfel niet aan zijn liefde voor mij. De aspergermoederdagkaart  en zijn bezoek aan thuis zijn echt bewijs daarvan.
Maandagmorgen was de poetsvrouw hier, de huisdokter, voor mij. Pijn in zoverre dat ik alweer  een afspraak had gemaakt met een huisdokter.
Kwam dat goed uit!
Over onze dochter. Fr had al zondag op bezoek vernomen: je moet bellen naar de behandelende psychiater.Het komt er op neer dat Eva weer is ontslagen over agressie. 7x Francky heeft laten vallen wat viel, en is haar gaan opnemen van moeten. maandagmorgen.
De poetsvrouw vermeld ik nogmaals want het is goed om een getuige te hebben.
De huisdokter heeft zijn werk gedaan. echt goed.
Eva uit zichzelf is dan naar spoed gegaan en is nu opgenomen op een PAAZ afdeling. Ze vroeg of Francky haar kon brengen.
Op mijn netvlies blijft gebrand de verkrampende Francky terwijl ze het zei.
Zelf ben ik dinsdag haar moeten begeleiden voor een EEG onderzoek.
De angst voor je eigen kind tijdens de wachttijdenden tussen onzerzoek en blijft. Mijn litteken op mijn knie blijft ook
Allez wat wel goed ik is. Eergisteren kreeg ik een telefoon van de mevrouw van DOP. Het kan toch niet dat jullie als ouders dat moeten meemaken.
Gisteren een telefoon van een dienst die een jaar geleden was opgebeld over haar voor begeleding.
De professionelen zijn blijkbaar wakker geworden?
mvg Greet

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...