donderdag 23 oktober 2014

Woeha

Dit is dus van greet, voor alle duidelijkheid,

Wat ons dochter betreft, waar nog terecht??

Geen vragen wat mij  betreft, Vanavond zeer duidelijk gemaakt aan haar vader, hoe zij kan bestaan
Zij was een deel van haar kamer aan het schilderen, en vader mocht het niet zien,
en ik kan dit weer moeilijk weergeven

 heb ik haar gehad?  toch op taalvlak Papa mag niet naar boven komen Maar ze had ook niet gezegd dat ik dat niet mocht vertellen  En ondertussen bellen naar een zgz vriendin

Ja dat is ook weer moeilijk
Een ding is heel erg zeker voor mij en hoop ik ook voor francky, volgende week is herfstvakantie
De zoon thuis, dat is gewoon gezond verstand in huis,

Hij wordt niet verondersteld te moeten ingrijpen bij zijn zus

Maar dat hij er gewoon is, met zijn zo logisch aan de andere kant van dat ass, verstand
Soit dat hij er letterlijk is helpt gewoon

Is dit weer een moeilijke blog?

Wel neem ons dochter over
Aan ons ligt alleen het feit dat wij ons dochter gelukkig willen zien

Ongelukkig geformuleerd? neem het nog meer over, Ik kan dit zeggen vanavond gelukkiger met onze katten dan met onze dochter, En neen ik was niet alleen,

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...