woensdag 2 juni 2010

11 dagen

11 dagen heeft het geduurd dat ons dochter met een kap heeft opgelopen.
Voor de techneuten: 7 tot 18 mei.
Ze had zelf gevraagd om haar froufrou wat bij te knippen, maar toen de kapster aan huis kwam, al lang doet die kapster dat, zag ze dat haar haar begon te splijten, en moest er wat meer bijgeknipt worden.
11 dagen waarin F. en ik de operatie van zijn moeder hebben voorbereid beleefd.
J. hebben we nog gevraagd om zijn zus niet zoals een moslima te laten doen, maar geen effect.

God, wat is daarmee gebeurd in mijn hoofd, ik zal het niet meer navertellen. Als zelfs Jasper niet bereikbaar was voor zijn zus.

12 jaar en autisme hebben is niet makkelijk. Nog moeilijker is dat je een meisje bent.
DAT WEET IK
Meme is nu naar de revalidatie, van dezelfde operatie als mij. Ik heb na 4 maanden ook nog soms pijn.
En oh ja, de school van Eva is verwittigd. Ik zou persoonlijk een keer meer bevestiging willen krijgen met mijn inspanningen ivm haar.

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...