zaterdag 7 april 2018

Afwachten.

Afwachten.

Donderdagnamiddag had ik een afspraak met een dame van de sociale dienst van de instelling waar Eva momenteel verblijft..  Tijdens het gesprek werd duidelijk dat er voor Eva nog geen oplossing is. De collocatie loopt tot 17 april. Tegen dan moet er voor haar een oplossing gevonden worden. of ze moet terug naar huis.
Bij het horen van dit laatste werd ik boos. De dame schrok van m ijn reactie. Twee jaar in opname en nog geen oplossing ? Haar zomaar op straat zetten omdat ze haar niet meester kunnen. De vrouw trachte me duidelijk te maken dat Eva grenzen overschreden had maar daar had ik geen oor naar. Was hetgeen enkele weken hier thuis gebeurd is dan niet erg genoeg ? Ik begrijp het standpunt van de dame van de sociale dienst, maar een oplossing die in het voordeel van Eva spreekt moet hoe dan ook gevonden worden.
De dame kon me niets beloven, maar ze verwacht antwoord van enkele instellingen die ze gecontacteerd heeft. Afwachten dus wat er uit de bus komt.
Groetjes.
🙂

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...