maandag 5 maart 2018

SNOR !

Deze morgen ben ik even langs geweest bij de dokter.
Ik wist niet wat ik zag toen ik de wachtzaal binnen wou :
de zaal was propvol wachtende zieke mensen, jong en oud leek het begeven.
Uiteindelijk was ik aan de beurt.
Even luisteren aan voor- en achterkant. Een bronchitis is het verdict.
Andere medicatie en verder rustig houden.

Nu ja, rustig houden,
ik had een afspraak gepland met het ex ziekenhuis van Eva.
Er liggen daar nog spullen op haar te wachten waaronder haar portemonnee.
Gelukkig is het slechts een 17 km verderop.
Even later ben ik terug thuis met de spullen.
Dit zit dus snor !

Nu afwachten of er nog dingen snor zitten.
Afwachten is het woord.
Misschien weten we morgen meer.

Groetjes.

Geen opmerkingen:

Eva 2018 is niet Eva 2021

  Greet schrijft. Eva is sinds dinsdag weer opgenomen op een PAAZ afdeling. De directe aanleiding was haar zich niet goed voelen na de midwe...